سوپرمارکت آنلاین لیمو کادو
هیچ محصولی در سبدخرید نیست.

سوالات متداول

ارسال سفارشات

 ارسال سفارشات به چه صورت و از چه طریقی انجام می شود؟

لیموکادو ارائه دهنده مستقیم کالا نیست بلکه واسط بین سوپر مارکت ها و مشتری می باشد ، پس از ثبت سفارش درخواست شما به نزدیک ترین سوپرمارکت ارجاع داده می شود و توسط پیک فروشگاه طی مدت ۱ ساعت تا ۳ ساعت تقدیم حضورتان می گردد.


 حداکثر زمان تحویل کالا چقدر است؟

حداکثر زمان تحویل کالا ۳ ساعت است و در غیر این صورت از طریق تماس و پیامک اطلاع رسانی می گردد.


 اگر سفارش طی مدت ۳ ساعت تحویل داده نشد، فرایند پیگیری آن به چه صورت می باشد؟

با ثبت “تحویل نگرفتم” و یا تماس با پشتیبانی در قسمت پیگیری سفارش ، اقدامات و هماهنگی های لازم از سوی واحد پشتیبانی صورت پذیرفته و اطلاع رسانی از طریق تماس و یا پیامک صورت می پذیرد.


 هزینه‌ی ارسال سفارش چگونه محاسبه می‌شود؟

ارسال سفارشات برای خریدهای بالای ۲۰۰ هزارتومان به صورت رایگان انجام می شود.
در صورتی که مبلغ سفارش کمتر از ۲۰۰ هزار تومان باشد، مبلغ ۴۵۰۰ تومان هزینه ی ارسال بر روی سفارش محاسبه می‌گردد.

مناطق پوشش دهی

شما در حال حاضر می توانید سفارش خود را در مناطق اندیشه فاز ۱ و ۲ و ۳ ثبت کنید به زودی مناطق پوشش دهی افزایش خواهد یافت .

ورود و عضویت

 کد تایید برای من ارسال نشده است

شما می توانید از طریق گزینه‌ی تماس تلفنی و یا تماس با واحد پشتیبانی، شماره‌ی خود را فعال کنید.


 برای خرید از لیمو کادو ، حتما باید در سایت عضو باشم؟

بله ، برای ثبت سفارش ابتدا می بایست در وب سایت و یا اپلیکیشن لیمو کادو ثبت نام نمایید .


 می‏‌توانم سفارشم را تلفنی ثبت کنم؟

خیر ، ثبت سفارش تنها از طریق وب سایت و اپلیکیشن لیمو کادو امکان پذیر می باشد .


 بعد از ثبت آدرس خطای ” متاسفانه این موقعیت خارج از سرویس دهی لیمو کادو می باشد ” نمایش داده می شود.

در صورت مشاهده این پیام ، ثبت سفارش به علت عدم سرویس دهی لیمو کادو در محدوده تعیین شده ، امکان پذیر نمی باشد .

بازگشت کالا

 آیا امکان بازگشت کالا وجود دارد؟

بله، خواهشمند است بلافاصله پس از دریافت سفارش محصولات را بررسی فرمایید و در صورت مشاهده هریک از موارد ذیل، جهت بررسی دقیق تر با واحد پشتیبانی در ارتباط باشید:

  • مغایرت محصول دریافت شده
  • مبلغ مغایر با قیمت درج شده بر روی محصول و یا وب سایت
  • عدم ارسال بخشی از سفارش
  • اتمام تاریخ مصرف محصول

توجه فرمایید با توجه به دسته بندی محصولات، بازگشت سفارش به علت تغییر نظر پس از تحویل امکان پذیر نیست.
لازم به ذکر است با توجه به نوسات قیمت در بعضی از دسته بندی‌ها، رسید صادر شده می بایست مطابق با قیمت درج شده بر روی محصول باشد.
همچنین خواهشمند است در صورت مشاهده ی ایراد ظاهری در کالاهای ارسالی، از دریافت آن ها امتناع نمایید.


 اگر از خرید خود بعد از دریافت کالا منصرف شوم میتوانم آن را برگردانم؟

توجه فرمایید با توجه به دسته بندی محصولات، بازگشت سفارش به علت تغییر نظر پس از تحویل امکان پذیر نیست.


 در صورتی که کالای ارسال شده آسیب ظاهری دیده باشد امکان مرجوع نمودن آن را دارم ؟

لطفا هنگام تحویل سفارش توسط پیک فروشگاه ، اقلام سفارش خود را به دقت بررسی نمایید. تغییر یا لغو سفارش به دلیل ایرادهای ظاهری و قابل تشخیص در زمان تحویل کالا بعد از دریافت سفارش به هیچ وجه امکان پذیر نمی باشد.


 در صورتی که مشکل کالا درهنگام تحویل قابل مشاهده نباشد ، امکان بازگشت کالا وجود دارد ؟

در شرایطی که ایراد کالا در هنگام تحویل قابل تشخیص نباشد، شما میتوانید پس از دریافت سفارش از طریق تماس با واحد پشتیبانی جهت بررسی مشکل در ارتباط باشید و با توجه به مشکل کالا ، بازگشت امکان پذیر می باشد .

روش های پرداخت کالا

 سفارشم را بصورت اینترنتی پرداخت نمودم ، وجه از حسابم کسر شده اما پرداخت سفارشم تایید نشده است؟

در صورت کسر وجه ، مبلغ طی ۷۲ ساعت کاری ازسمت بانک به حساب شما واریز می گردد . چنانچه بازگشت وجه طی مدت زمان اعلام شده صورت نپذیرفت، جهت پیگیری با واحد پشتیبانی در ارتباط باشید .


 از چه روشهایی میتوانم سفارش خود را پرداخت کنم ؟

از ۳ روش قادر به پرداخت هستید که عبارتند از:

  • پرداخت نقدی در محل
  • پرداخت اینترنتی از طریق در گاه پرداخت اینترنتی بانکها
  • پرداخت با کارت بانکی از طریق دستگاه کارتخوان (POS)‌ در محل تحویل


 کد تحویلی که از طریق پیامک ارسال شده به چه منظور است ؟

چنانچه پرداخت سفارش شما به صورت آنلاین صورت بپذیرد، یک کد چهار رقمی با عنوان کد تحویل برای شما ارسال می گردد که در هنگام تحویل سفارش میبایست به پیک فروشگاه اعلام شود.

کد تخفیف

 چطور میتوانم از لیمو کادو کد‌تخفیف دریافت کنم؟

در حال حاضر شما می‌توانید از کدتخفیف اولین خرید از طریق اپلیکیشن (limokado) استفاده نمایید و سایر کدهای تخفیف از طریق پیامک اطلاع رسانی می‌گردد.


 چطور میتوانم از کد‌تخفیف استفاده کنم؟

در هنگام ثبت سفارش پس از تعیین آدرس و انتخاب کالاها با ورود به سبد خرید ، کادر مربوط به کد‌تخفیف را علامت زده و متن کد را در قسمت مشخص شده وارد نمایید و با کلیک بر روی گزینه اعمال کد ، مبلغ تخفیف بر روی سبد خرید شما لحاظ می گردد .


 در صورت لغو سفارش، امکان استفاده مجدد ازکد تخفیف وجود دارد ؟

در صورت لغو سفارش کد تخفیف به صورت خودکار مجددا فعال می گردد .

شرایط لغو شدن سفارش

 آیا امکان عدم موجودی کالا بعد از ثبت سفارش وجود دارد؟

با توجه به اینکه لیمو کادو با سوپر مارکت های محلی همکاری دارد، در‌برخی موارد با توجه به تاخیر در بروز‌رسانی سایت، بعضی از اقلام با عدم موجودی مواجه می گردند.به همین سبب فروشگاه جهت هماهنگی و جایگزینی کالابا مشتری تماس حاصل نموده و در صورت تایید و رضایت مشتری جایگزینی کالا صورت می پذیرد و درغیراین صورت پیگیری سفارش به فروشگاه های دیگر ارجاع داده می شود.


 در صورت لغو سفارشی که پرداخت آن آنلاین بوده است، عودت وجه به چه صورت خواهد بود؟

مبلغ پرداختی به اعتبار حساب کاربری شما مرجوع می گردد . در صورت تمایل جهت واریز وجه به حساب بانکی جهت اعلام شماره حساب با واحد پشتیبانی در ارتباط باشید.


 چطورمیتوانم سفارشم را لغو کنم ؟

جهت لغو سفارش با واحد پشتیبانی در ارتباط باشید.

ارتباط با لیمو کادو

 در چه ساعاتی امکان خرید دارم ؟

طی ۲۴ ساعت شبانه روز امکان ثبت سفارش وجود دارد .
چنانچه سفارش طی ساعات ۸:۳۰ الی ۱۹ ثبت گردد ، ارسال سفارش در بازه زمانی ۱ تا ۳ ساعت صورت می پذیرد زمان تقریبی ارسال سفارش بعد از ۱۵ دقیقه برای شما ارسال میگردد. در غیر این صورت ارسال سفارش ها به صورت مدت دار و در بازه زمانی مورد نظر شما صورت می پذیرد .
امکان ثبت سفارش مدت دار در بازه زمانی فعالیت لیموکادو نیز امکان پذیر می باشد .


 چطور می توانم با واحد پشتیبانی ارتباط برقرار کنم؟

از ۴ روش قادر به پرداخت هستید که عبارتند از:

  • تماس تلفنی با شماره :۰۹۲۱۹۸۷۵۱۴۸ – ۰۲۶۳۶۶۵۲۱۴۳
  • ارسال درخواست به آدرس ایمیل : support@limokado.ir
  • ارسال درخواست از طریق چت آنلاین در وب سایت در محل تحویل
  • ارتباط از طریق ,واتساپ پشتیبانی


 ساعات فعالیت پشتیبانی به چه صورت می باشد ؟

پشتیبانی لیمو کادو در ساعات ۱۰:۰۰ الی ۲۰:۰۰ هر روز هفته آماده پاسخگویی به شما عزیزان می باشد .


 آیا تعداد خرید از یک کالا در لیمو کادو محدودیتی دارد؟

لیمو کادو ارائه دهنده مستقیم کالا نیست بلکه واسط بین سوپرمارکت‌ها و مشتریان می‌باشد ، با توجه به اینکه فعالیت لیمو کادو به صورت انباری نمی‌باشد، فروش محصولات با تعداد بالا امکان پذیر نمی باشد .


 آیا امکان خرید عمده از لیمو کادو وجود دارد ؟

شما می بایست درخواست خود را یک روز قبل از زمان مورد نظر به واحد پشتیبانی اعلام نمایید ، چنانچه امکان ارسال سفارش مقدور باشد ، هماهنگی‌های لازم در خصوص ارسال سفارش صورت می پذیرد .