بیوگلز کچاپ ۹۰ گرم چی توز

ویژگی‌های محصول
  • وزن: 90 گرم
  • طعم: کچاپ
  • ارزش غذایی: در هر 30 گرم بر اساس اطلاعات سازمان غذا و دارو : -نمک: 0.42 گرم -چربی: 9.60 گرم -قند: 0.20 گرم -فاقد اسید‌های چرب, کالری کل: 164 کیلوکالری – کالری حاصل از چربی: 86.4 کیلوکالری
  • توضیحات: – فرآورده ذرت با طعم گوجه تند اسپانیایی
  • نوع: اسنک
موجود در انبار لیمو کادو
ضمانت اصالت کالا
بازگشت
  • ارسال توسط سوپرمارکت آنلاین لیمو کادو
    {{{{جهت ویرایش این متن به پیکربندی پوسته > تب برچسب ها مراجعه نمایید.}}}} این کالا پس از مدت زمان مشخص شده توسط فروشنده در انبار سوپرمارکت آنلاین لیمو کادو تامین و آماده پردازش می‌گردد و توسط پیک سوپرمارکت آنلاین لیمو کادو در بازه انتخابی ارسال خواهد شد.

7% 139,500ریال

توضیحات

بیوگلز محصولی متفاوت و جذاب از «چی توز» برای طرفداران چیپس است که همانند چیپس ساختار تردی دارد و در طعم‌های مختلفی تولید می‌شود تا ذائقه‌های مختلف را پوشش دهد. در بین طعم‌های جذاب بیوگلز، طعم گوجه یکی از طعم‌های جذاب و لذیذ است که چی توز برای طرفداران تنقلات تولید کرده است. بیوگلز با طعم گوجه تند اسپانیایی، در کنار طعم لذیذ گوجه، مقداری تند است که در کنار ترد بودن بیوگلز، میل کردن آن را جذاب‌تر می‌کند. بیوگلز ۹۰ گرمی چی توز، در هر ۳۰ گرم ۰٫۴۲ گرم نمک، ۹٫۶۰ گرم چربی و ۰٫۲۰ گرم قند بوده و فاقد اسیدهای چرب ترانس است.
چی توز یکی از زیر شاخه‌های گروه صنایع غذایی دینا است که فعالیت خود را در سال ۱۳۳۸ آغار کرد. این برند همواره با نماد میمونی خوشحال و پرانرژی مشهور بوده و یکی از محبوب‌ترین‌ محصولات آن چی‌توز طلایی است که با آن خاطره‌های زیادی داریم و هنوز هم جذاب و پرطرفدار است.چی توز معروف ترین نام تجاری شناخته شده در ایران, در زمینه ی تولید اسنک می باشد. اسنک های چی توز در انواع مختلف, مانند چیپس های سیب زمینی, استیک و اسنک های سیب زمینی در طعم های مختلف در دسترس مشتریان گرامی قرار دارد.

توضیحات تکمیلی

وزن

90 گرم

طعم

کچاپ

ارزش غذایی

در هر 30 گرم بر اساس اطلاعات سازمان غذا و دارو : -نمک: 0.42 گرم -چربی: 9.60 گرم -قند: 0.20 گرم -فاقد اسید‌های چرب, کالری کل: 164 کیلوکالری – کالری حاصل از چربی: 86.4 کیلوکالری

توضیحات

– فرآورده ذرت با طعم گوجه تند اسپانیایی

نوع

اسنک

نقد و بررسی‌ها

هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “بیوگلز کچاپ ۹۰ گرم چی توز”

محصولات مرتبط