ترشی سیر مروارید بدر ۶۵۰ گرمی

ویژگی‌های محصول
  • وزن: 650 گرم
  • ارزش غذایی: – سه عدد سیر مروارید ترشی 30 گرم – انرژی 19.17 کیلوکالری – قند 0 گرم – چربی 0.45 گرم – نمک 0.6 گرم – اسیدهای چرب ترانس 0 گرم
  • نوع: ترشی سیر
  • شماره پروانه بهداشت: 16/21572
  • نوع بسته بندی: شیشه ای
  • ترکیبات: – سیر مروارید، سرکه، نمک، آب
  • شرایط نگهداری: -در جای خشک و خنک و دور از نور آفتاب نگهداری شود. -پس از باز نمودن درب ظرف، در یخچال نگهداری شود.
موجود در انبار لیمو کادو
ضمانت اصالت کالا
10 در انبار
  • ارسال توسط سوپرمارکت آنلاین لیمو کادو
بازگشت
  • ارسال توسط سوپرمارکت آنلاین لیمو کادو
    {{{{جهت ویرایش این متن به پیکربندی پوسته > تب برچسب ها مراجعه نمایید.}}}} این کالا پس از مدت زمان مشخص شده توسط فروشنده در انبار سوپرمارکت آنلاین لیمو کادو تامین و آماده پردازش می‌گردد و توسط پیک سوپرمارکت آنلاین لیمو کادو در بازه انتخابی ارسال خواهد شد.

8% 386,500ریال

توضیحات

اگر برای کامل کردن میز شام و ناهار به‌دنبال یک چاشنی خوشمزه و محبوب هستید، ترشی سیر مروارید «بدر» انتخابی عالی خواهد بود. این محصول از حبه‌های سفیدرنگ سیر تشکیل شده که با سرکه و نمکه مزه‌دار شده‌اند. سرکه علاوه بر طعم‌دار کردن سیر‌ها، نقش مهمی در نرمی آن‌ها دارد؛ بنابراین در مقایسه با سیر تازه، ترشی آن نرم‌تر خواهد بود و علاوه بر این بوی ملایم‌تری خواهد داشت. این محصول در یک ظرف شیشه‌ای استوانه‌ای قرار دارد و توسط یک درپوش فلزی بسته می‌شود؛ بنابراین نگهداری از آن داخل کابینت‌ها یا یخچال بسیار راحت خواهد بود. به‌منظور حفظ کیفیت و ارزش‌غذایی ترشی سیر مروارید، حتما آن را در جای خشک و خنک نگهداری کنید.
ترشی سیر مروارید «بدر» با تمام ویژگی‌هایش می‌تواند زینت‌بخش سفره ناهار و شام به‌خصوص در مهمانی‌ها باشد. این ترشی ترکیبی از سیر، سرکه، نمک و آب است که در کنار هم خوراکی خوشمزه و منحصربه‌فردی تشکیل داده‌اند. حبه‌های سیر استفاده شده برای این محصول سفیدرنگ و بسیار باکیفیت هستند. ناگفته نماند که در مقایسه با سیر تازه، ترشی سیر بوی نسبتا کمتری دارد و درنتیجه بعد از خوردنش همراه با غذا، دهان کمتر بو می‌گیرد. البته سیر به هر شکلی عطر و بوی خاص خود را دارد. یکی از مهم‌ترین دلایل برای استفاده از سیر به‌عنوان چاشنی، فواید و مزایای بی‌شمار آن است. ازجمله فواید این خوراکی باید به نقش مهمش در پیشگیری از بروز برخی بیماری‌ها مانند یبوست و مشکلات پوستی اشاره کنیم. البته سیر در تنظیم فشار خون نیز موثر است.
خواص ترشی سیر مروارید به سیر تازه نزدیک است و اکثر فواید این خوراکی منحصربه‌فرد زمانی نصیب فرد خواهد شد که به‌اندازه و در حد اعتدال مصرف شود. همان‌طور که اشاره شد، یکی از مزایای سیرترشی نسبت به سیر تازه، بوی ملایم‌تر آن است.
شرکت «هوفرد» یا «بدر» یکی از تولیدکنندگان ایرانی است که تولید و عرضه‌ی انواع موادغذایی را از سال ۱۳۶۱ آغاز کرده است. این شرکت تیمی قوی از کارشناسان و پرسنل باتجربه و حرفه‌ای در اختیار دارد و توانسته در بین رقبای داخلی و خارجی، سهم بزرگی از بازار داشته باشد. ازجمله محصولات این برند می‌توانیم به انواع مربا، ترشی، آبلیمو، سکنجبین و… اشاره کنیم. انواع موادغذایی تولید شده توسط این برند با تجهیزات مدرن و به‌روز تولید شده و با کیفیتی خوب به بازار عرضه می‌شوند.

توضیحات تکمیلی

وزن

650 گرم

ارزش غذایی

– سه عدد سیر مروارید ترشی 30 گرم – انرژی 19.17 کیلوکالری – قند 0 گرم – چربی 0.45 گرم – نمک 0.6 گرم – اسیدهای چرب ترانس 0 گرم

نوع

ترشی سیر

شماره پروانه بهداشت

16/21572

نوع بسته بندی

شیشه ای

ترکیبات

– سیر مروارید، سرکه، نمک، آب

شرایط نگهداری

-در جای خشک و خنک و دور از نور آفتاب نگهداری شود.
-پس از باز نمودن درب ظرف، در یخچال نگهداری شود.

نقد و بررسی‌ها

هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “ترشی سیر مروارید بدر ۶۵۰ گرمی”